Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(1)
Branch
Witkowo Wypożyczalnia
(1)
Author
Jabłoński Andrzej
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2002
(1)
Country
Poland
(1)
Audience Group
18+
(1)
Subject
Marketing polityczny
(1)
Polityka
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2356)
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Witkowo Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again