56674
Book
In basket
Kreacja w reklamie / Ryszard Kłeczek, Monika Hajdas, Magdalena Sobocińska. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer, 2008. - 200 stron : ilustracje ; 24 cm.
Kreacja w reklamie Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, ktorej celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywnośa kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na rożne sposoby, zarowno przed ukazaniem sie reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementow tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektow kreatywnych na podstawie kryteriow menedżerskich, testy reklamy i elementow marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki]. W książce szczegołowo omowiono: procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposob jego wykorzystania do oceny projektow kreatywnych,zależności miedzy docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi,zasady wspołpracy miedzy reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji,sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki,kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementow marki,sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie,zasady opracowywania tekstow reklamowych,metody stosowane w badaniach pozycji marki,techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym.
Availability:
Witkowo Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again